"Bóg, honor, trucizna" Robert Foryś - zapowiedź


Lubicie "Grę o Tron"? Nasz rodzimy autor, Robert Foryś napisał książkę, która może podbić Wasze serca. Już 10 września premiera pierwszej części trylogii "Gambit hetmański"

O czym będzie?
Będzie to pełna akcji opowieść o polityce, intrydze, seksie ;)

Zainteresowani? 


Robert Foryś
Bóg, honor, trucizna 
Premiera 10 września 2014


"Nade wszystko pragną władzy. Gotowe są za nią zapłacić złotem, krwią, a nawet swoim ciałem. Wiedzą, że rządzą nie koronowane głowy, lecz szyje, które tymi głowami kręcą.

Gambit hetmański opowiada o rozgrywce między kobietami. Mężczyźni są tylko figurami rozstawianymi na szachownicy. Cztery diabelnie inteligentne, bezwzględne i zdeterminowane w dążeniu do celu kobiety ponad trzysta lat temu rozegrały między sobą partię – stawką była korona największego mocarstwa ówczesnej Europy, Rzeczypospolitej.

Rok 1671, Francja. Marysieńka Sobieska spotyka się z kardynałem de Bonzim, ministrem spraw zagranicznych Ludwika XIV i jednocześnie jej „oficerem prowadzącym”. Żona hetmana wielkiego koronnego jest francuskim szpiegiem i prowadzi w Polsce operację mającą na celu detronizację Michała Korybuta Wiśniowieckiego…"



18 komentarzy:

  1. Gre o tron znam tylko z nazwy - nie czytałam książki (ek), nie oglądam serialu. Ta pozycja zapowiada się ciekawie - ciekawe jaka będzie naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie!!!
    MUST HAVE I MUST READ!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już pytać kto to wydaje, ale się dopatrzyłam. No cóż, zobaczymy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że zainteresowana! Kocham Grę o tron!!!!!! Jestem oczarowana tym zdjęciem, to na pewno coś dla mnie, moje klimaty! Fajnie, że napisałaś, bo ja teraz nie jestem na bieżąco:( brak czasu, tak więc dobrze, że jesteś na "posterunku" i czuwasz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie jest inspirowane okładką ;)
      Ja poczekam na pierwsze recenzje, bo jak wiesz to nie mój klimat, ale może się skuszę? Kto wie ;)

      Usuń
  5. Polityka mnie nie interesuje, ale intrygi i seks- bardzo :) Dlatego będę mieć na uwadze tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego typu książki, dlatego właśnie za tą, będę się szczególnie rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zapoznałam się jeszcze z tą serią Martina, choć ciągle to planuję, dlatego nie mam pojęcia, czego mogłabym się spodziewać po tej serii. Podoba mi się ta intryga i wątek historyczny, dlatego wydaje mi się, że nie odmówię sobie jej i gdy znajdzie się okazja to przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być ciekawe, choć "Grę o tron" znam tylko z genialnego serialu. Poczekam na pierwsze recenzje tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uhuhu :) Zapowiada się dobry stuff :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi bardzo, ale to bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grę o Tron czytałam, to może ta nowość również mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Grę o tron" uwielbiam, więc sądzę, że ta również mi się spodoba. Czekam na premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Grę o Tron" kocham do takiego stopnia, w jaki można kochać serię, po poznaniu jednego tomu ^^ (Ale pozostałe są w planach, także będę nadrabiać) :D
    Tytułem z zapowiedzi niezmiernie mnie zaintrygowałaś! Po pierwsze - polski autor. I choć jestem przeciwniczką naszych rodaków, jako pisarzy, to jednak podziwiam tego pana, że postanowił napisać coś w klimatach właśnie a'la "Gra o Tron".
    Poza tym historia polski! Nie ważne czy fikcyjna, czy prawdziwa - jest ciekawa. :)
    Będę mieć ten tytuł na uwadze. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a ja z "GoT" jeszcze nie miałam przyjemności się zapoznać i biorąc pod uwagę objętość, oraz nieskończoność ;) nie wiem kiedy się odważę ;)

      Usuń
  14. Ja chcę, ja chcę ;D Uwielbiam powieści historyczne, a ta zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ba, pewnie, że zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam historię, więc zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie i proszę, nie obrażaj nikogo.
Masz pytania, wnioski, spostrzeżenia? Pisz śmiało ;)