czasoumilacze, czyli przegląd tygodnia #15


Witajcie w kolejnych czaoumilaczach. Dziś spełnia się jedno z moich małych marzeń i w momencie, gdy czytacie ten tekst, ja przemierzam rozległą halę targową w poszukiwaniu książek ;)
Kogo z Was spotkam na Warszawskich Targach Książki? W sobotę od 12:00 na facebooku trwa relacja na żywo, zaglądajcie, jeśli macie ochotę na kilka zdjęć z miejsca akcji. Wspólnie z Beti G. będziemy dla Was chwytać chwile ;)



zdjęcie tygodnia

Dziś wyjątkowo będzie zdjęcie z miejsca, które kocham. Po majówce okazało się, że dla ładnych widoków (takich jak na zdjęciu głównym tego posta – plaża w Jastarni) wcale nie trzeba jechać daleko. Poniżej widzicie zachód słońca nad niezbyt reprezentacyjnym zbiornikiem wodnym w mojej miejscowości. Okazuje się, że po zmierzchu może śmiało konkurować z mazurskimi jeziorami ;)



artykuły tygodnia 

– Wiesz jakie błędy językowe popełniasz? O 30 najpopularniejszych poczytasz TUTAJ .
Jak radzono sobie z efektami specjalnymi przed epoką komputerów?

inspiracja tygodnia

Ostatnio męczyłam was fotograficznymi podpowiedziami, dziś czas na test. Sprawdźcie, czy łatwo oszukać wasze oczy w teście Real or Photoshop.



niespodzianka tygodnia

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Filia można pobrać darmowy ebook, będący prequelem książki Małe cuda. Jeśli tak jak ja jesteście ciekawi pióra nowej autorki, skorzystajcie z okazji. Aby pobrać Drobne kłamstwa wystarczy kliknąć w poniższe zdjęcie i zamówić plik.


film tygodnia

Uwielbiam pomysłowych ludzi, więc z przyjemnością oglądam kolejne edycje programu Mam talent. W brytyjskiej edycji spodobał mi się taki pokaz:




muzyka tygodnia


Sia i jej interpretacja California Dreamin nie może wyjść mi z głowy. A jak już się uwolnię, zapętlam sobie Sarsę. Znacie? Posłuchajcie!





Udanego weekendu kochani! Kogo z Was spotkam wśród targowych półek?

19 komentarzy:

  1. Już klikam link z błędami językowymi, bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściągnę sobie e-book i zrobię test z photoshopem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o Warszawskich Targach Książek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten Photoshopowy quiz całkiem niezły i chyba też sobie zapętlę Sarsę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, o błędach językowych się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobra ta SIA. Uwielbiam California Dreamin w jej wywykonaniu ;)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten artykuł o błędach językowych, aż wstyd się przyznać, że niektóre z nich robiłam ;D a w quizie 17/25 ;D nie jest ze mną aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka Sarsy bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Sie!

    Przy okazji zostałaś przeze mnie nominowana do poniekąd wymyślonego przeze moją osobą tagu: "Gatunki muzyczne: Book Tag". Jeżeli miałabyś ochotę wziąć udział zapraszam po więcej szczegółów:
    http://w-krainie-slow.blogspot.com/2015/05/gatunki-muzyczne-book-tag_16.html

    Zapraszam także na rozdawajkę. Wystarczy się zgłosić, aby wygrać jedną z czterech książek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno teraz buszujesz wśród targowych półek :) A o e-booku od wydawnictwa Filia już słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten występ. Miłych łowów na Targach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiedź wydawnictwa Filia bardzo mnie intryguje. Niedawno zapoznawałam się z tymi błędami językowymi - przeraziłam się, bo niektóre z nich ciągle stosuję... Co za wstyd! Zdjęcie z Twojej miejscowości jest piękne - jak widać, blisko nas znajdują się też piękne, nieodkryte miejsca... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za link do ebooka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uch! 18/25 w teście Photoshopowym. Ale mnie zaskoczyli, skubańce. :D W każdym razie, dziękuję za linka. Przegapiłabym. :) Strasznie zazdroszczę tych Targów Warszawskich. W sumie, może gdybym wcześniej zabrała się za planowanie, mogłabym załatwić sobie nocleg w stolicy i bym się pojawiła, ale wiadomo Sherry wszystko zostawia na ostatnią chwilę i takie są konsekwencje... W każdym razie, mam nadzieję, że na Targach bawiłaś się świetnie!
    I dziękuję za to video z Mam Talent. Niesamowite! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ten filmik z Mam talent! Niesamowity efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Filia zrobiło niespodziankę dla swoich czytelników sporą, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W photoshopie nie poszło mi za dobrze :P Ale mój mąż to mistrz :D
    Czekam na recenzje z Targów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie poczytam sobie o tych błędach językowych... a zdjęcie przepiękne... :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie i proszę, nie obrażaj nikogo.
Masz pytania, wnioski, spostrzeżenia? Pisz śmiało ;)